* کشفیات جدید پلیس یزد
پ
کد خبر : ۱۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ -13 October 2019
طی روز‌های اخیر پلیس یزد بیش از ۶ تن جگر مرغ فاسد و ۱۳۷ کیلوگرم مواد افیونی کشف و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کرد.
به گزارش«آزادی» ، سرهنگ علی افخمی اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار در محور‌های خروجی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران یگان تکاوری قرار گرفت.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد ضمن اشاره به رصد محور‌های مواصلاتی، ادامه داد: ماموران خودرو پژو مربوط به سوداگران مرگ را در محور یزد به طبس شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات ۱۳۷ کیلوگرم موادافیونی شامل ۷۲ کیلو حشیش و ۶۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

افخمی در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از مرز‌های شرقی کشور بارگیری کرده بودند خاطرنشان کرد: سوداگران به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.


سرپرست پلیس امنیت عمومی استان، از کشف ۶ تن و ۹۵۵ کیلوگرم گوشت و جگر مرغ فاسد در یزد خبر داد.

سرهنگ هادی رسائی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع گوشت بدون مجوز قانونی و بهداشتی در یک کارگاه شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق شدند، محل بسته بندی گوشت‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی کنند.

رسائی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کارگاه مورد نظر ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم جگر و ۲ هزار و ۷۵۵ کیلو گرم بال، گردن و ران مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه با حضور عوامل اداره دامپزشکی استان یزد گوشت‌های فاسد معدوم شد، تصریح کرد: در این راستا مسئول کارگاه دستگیر، کارگاه پلمب و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، کشفیات ، پلیس ، یزد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: