* عدم صدور مجوز برای کارگاه‌های ارز دیجیتال در کرمان
پ
کد خبر : ۱۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ -13 October 2019
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: تاکنون مجوزی برای کارگاه‌های ارز دیجیتال در سطح استان صادر نکرده‌ایم.
به گزارش«آزادی» ، محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح امروز در کمیسیون مبارزه با قاجاق کالا و ارز استان کرمان اظهار داشت: کالا‌های قاچاقی که در بازار عرضه می‌شود اگر تعداد آن‌ها زیاد باشد مشخص می‌کند خوب عمل نشده است و این کالا‌ها از همه کانال‌ها عبور کرده و روانه بازار مصرف شده‌اند.

وی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به سطح استان کرمان بازرسی از مغازه‌ها را بیشتر و هر کالای که برچسب فارسی روی آن نباشد کالا قاچاق معرفی کند تا تاثیر کالا‌های قاچاق بر اقتصاد استان مسخص شود.

فدایی ابراز داشت: هدف همه این بحث‌ها این است که اقتصادی سالم و جدایی از قاچاق داشته باشیم.

لزوم تشدید برخورد‌ها با ورود دام قاچاق به کرمان

حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه ما در استان با ورود قاچاق گاو روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: با توجه به شیوع تب برفکی در پاکستان از نیروی انتظامی درخواست داریم با شدت بیشتری جلوی ورود قاچاق دام گاوی به استان را بگیرند، زیرا ممکن است این گاو‌ها آلوده باشند.

وی افزود: واکسن برای واکسیناسیون دام‌های سنگین به اندازه کافی نداریم و با کمبود روبه‌رو هستیم.

عدم صدور مجوزی برای کارگاه‌های ارز دیجیتال

محمود شهبا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: تاکنون مجوزی برای کارگاه‌های ارز دیجیتال در سطح استان صادر نکرده‌ایم و مواردی که بوده غیر مجاز از برق استفاده کرده بودند که برای آن‌ها تعرفه برق صنعتی محاسبه شد.

وی افزود: اخطار‌های لازم به آن‌ها داده و چند مورد هم جمع‌آوری شد و مواردی هم داشتیم که دستگاه‌های مربوط به چاپ ارز دیجیتالی را جمع و قانون را رعایت کرده‌اند.

به گزارش فارس در این نشست از زحمات ابراهیم شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان کرمان قدردانی و جواد صادقی به عنوان دبیر جدید این کمیسیون انتخاب و معرفی شد.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، عدم ، مجوز ، ارز ، دیجیتال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: