* لزوم بهره گیری از فضای مجازی برای انتقال پیام جهانی اسلام
پ
کد خبر : ۱۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ -05 October 2019
مسئول دفتر بعثه رهبری در حج و زیارت استان کرمان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال پیام جهانی اسلام تاکید کرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام حسین سازندگی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی کرمان، گفت: بر اساس شعاری که برای پیاده روی اربعین انتخاب می‌شود، سیاست‌گذاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه‌های شیعه و سنی با هم و در کنار هم هستند این حرکت می‌تواند در راستای تمدن سازی نوین اسلامی انجام گیرد.

سازندگی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون جهانی شدن اربعین، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت صاحب الزمان (عج) برسانیم.

وی با تاکید بر نقش موثر فضای مجازی در انتقال پیام، گفت: معتقدیم فضای مجازی منبری است که مستمع میلیونی دارد و ما باید از این فرصت در اربعین حسینی در راستای انتقال پیام جهانی اسلام استفاده کنیم.

سازندگی تصریح کرد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین جماعت عظیمی است که از ملل مختلف اعم از شیعه، سنس، یهودی، کلیمی و ... در این مراسم شرکت می‎کنند.

وی افزود: واحد فرهنگی ستاد اربعین استان امسال با چاپ چند جلد کتاب و بروشور، حضور در هیئت‌های مذهبی، برگزاری همایش از جمله همایش بانوان حسینی و فعالیت در فضای مجازی و پیام رسان‌ها مطالبی را به مخاطبین ارائه می کند.

سازندگی از راه‌اندازی سایت «قدم‌قدم» برای انتقال پیام و تولید محتوا خبر داد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: