* دشمن در فشار حداکثری به مردم ایران شکست خورده است
پ
کد خبر : ۱۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ -04 October 2019
امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن هر آنچه ازدستش بر آمده برای به شکست کشاندن جمهوری اسلامی انجام داده است، گفت: این سیاست دشمن هم شکست خورده است.
به گزارش «آزادی»، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان سالروز مهاجرت امام راحل به کویت را در سال 57 یادآور شد و گفت: این مهاجرت به دلیل فشار رژیم حزب بعث به امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی شده بود.

وی با مرور مناسبت‌های پیش رو، قرار گرفتن در آستانه هفته نیروی انتظامی را یادآور شد و افزود: این نیرو تاثیر مستقیم در برقراری امنیت جامعه دارد.

آیت‌الله خاتمی کسب اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: دو اصل پیشگیری و پیگیری از اصول اصلی حرکت و اقدام نیروی انتظامی محسوب می‌شود و در همین راستا در همه سطوح جامعه هم حضور جدی دارند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر جانفشانی نیروی انتظامی برای ایجاد و حفظ امنیت جامعه گفت: تامین امنیت جامعه به مدد حضور همه جانبه نیروهای امنیتی محقق می‌شود.

وی سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی نظام را یادآور شد و افزود: چندی پیش هم چهل و چهارمین سیاست‌های اداره کشور ابلاغ شد و به مدد همین سیاست‌ها بود که سیاست فشار حداکثری دشمن شکست خورد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن هر آنچه ازدستش بر آمده برای به شکست کشاندن جمهوری اسلامی انجام داده است، ادامه داد: این سیاست دشمن هم شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان جلوگیری از خام فروشی را بهترین روش برای جایگزینی صادرات نفت دانست و افزود: این موضوع جزو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: تسلیم نشدن در مقابل امریکا، با وجود همه فشارها از جمله تاکیدات معظم‌له در این دیدار بود.

آیت‌الله خاتمی به ایستادگی مردم یمن در مقابل همه دشمنی‌ها اشاره و تاکید کرد: موفقیت این ملت به مدد خداوند متعال روز به روز بیشتر و عیان‌تر می‌شود.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، دشمن ، فشار ، ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: