* پنج هزار فقره برخورد با کشف حجاب در خوزستان صورت گرفت
پ
کد خبر : ۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ -03 October 2019
فرمانده انتظامی خوزستان یکی از مطالبات مهم مردم این استان را برخورد با کشف حجاب عنوان کرد و گفت: طی امسال تاکنون پنج هزار فقره برخورد با کشف حجاب در استان خوزستان صورت گرفته است.
به گزارش«آزادی»  سردار حیدر عباس زاده، پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی اظهار داشت: ۹۷ درصد موارد کشف حجاب در اهواز و مابقی که سه درصد می باشد در آبادان، دزفول و ماهشهر بوده است. برای برخورد با کشف حجاب سامانه ناظر یک طرح ریزی شده که براساس این سامانه کسانی که درون خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند شماره خودرو آن‌ها ثبت می شود. راه اندازی این سامانه موجب کاهش کشف حجاب در خودرو شده است.

وی با مقایسه وقوع جرائم خشن در استان در سالهای اخیر بیان کرد: هفت مولفه جرائم خشن در استان خوزستان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۲۰ درصد کاهش داشته و در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته که ۹۸ درصد این جرائم کشف شده است.

عباس‌زاده تاکید کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خوزستان در سرقت به عنف چهار درصد، در سرقت مسلحانه ۲ درصد، در قتل ۶ درصد، در شرارت ۷۷ درصد و به طور کلی در این جرایم ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به برنامه ریزی و تلاش برای کاهش میزان وقوع سرقت در استان خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری افزایش سرقت در استان وجود نداشته و میزان کشفیات ۸۸ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان این که استان خوزستان محل بارانداز مواد مخدر نیست بلکه محل تزانزیت آن است گفت: در زمینه کشف مواد مخدر در ۱۹۴ روز از ابتدای سال جاری حدود پنج تن و ۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شده است.

وی با اشاره به مساله تیراندازی در استان به عنوان یک دغدغه مهم و نگران کننده برای استان توضیح داد: همچنان در برخی مجالس شادی و عزا در خوزستان تیراندازی به عنوان یک معضل پا برجاست، در طول ۲ سال گذشته چندین هزار قبضه سلاح شکاری و جنگی در خوزستان کشف شده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، کشف حجاب ، خوزستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: