* برنی سندرز بستری شد
پ
کد خبر : ۱۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ -02 October 2019
برنی سندرز، یکی از نامزد‌های حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل انسداد عروق در بیمارستان بستری شد.
به گزارش آزادی به نقل از خبرگزاری رویترز، برنی سندرز ۷۸ ساله، در پی احساس ناراحتی طی کارزار انتخاباتی خود در شهر لاس‌وگاس، به بیمارستان منتقل شد.

کارزار انتخاباتی برنی سندرز اعلام کرد که او سه شنبه شب تحت عمل جراحی قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های آمریکایی یکی از شریان‌های قلب برنی سندرز مسدود شده بود.

جف ویور، مشاور ارشد این نامزد انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا طی بیانیه‌ای گفت: "پس از انجام معاینه و آزمایش پزشکی، مشخص شد او انسدادی در یکی از عروقش دارد و پزشکان، دو استنت در بدنش کار گذاشته‌اند".

ویور با بیان خوب بودن حال عمومی سندرز، اظهار کرد، برنامه‌های انتخاباتی او تا اطلاع ثانوی لغو خواهند شد.

برنی سندرز که مسن‌ترین نامزد میان ۱۹ کاندیدای دموکرات به شمار می‌رود، قرار بود امروز (چهارشنبه) در لاس‌وگاس به سخنرانی درخصوص قوانین حمل اسلحه بپردازد.

سندرز یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های احتمالی نامزدی برای حزب دموکرات است تا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه را سال آینده به چالش بکشد.

برنی سندرز در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز در رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده بود. او در آن مقطع از هیلاری کلینتون شکست خورد.

آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که جو بایدن و الیزابت وارن، دو نامزد پیشتاز در رقابت‌های مقدماتی کنونی در حزب دموکرات ایالات متحده هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: