* کشف انبار ۹۰ میلیاردی کالای قاچاق در بندر دیلم
پ
کد خبر : ۱۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ -30 September 2019
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک انبار دپوی کالای قاچاق در بندر دیلم شناسایی و ۹۰ میلیارد ریال پارچه و لوازم یدکی خودرو از آن کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک انبار دپوی کالای قاچاق در بندر دیلم شناسایی و ۹۰ میلیارد ریال پارچه و لوازم یدکی خودرو از آن کشف شد.

به گزارش «آزادي» ، سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم طی یک عملیات هماهنگ، با رصد اطلاعاتی متوجه شدند یک محموله بزرگ قاچاق در پوشش کالای ملوانی وارد کشور شده است.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته مشخص شد یک فروند لنج تجاری کالا‌هایی از قبیل: انواع پارچه و قطعات خودرو‌های سنگین را در پوشش کالای ملوانی توسط وانت بار‌ها به انباری در دیلم منتقل می‌کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، پس از شناسایی دقیق محل دپوی محموله قاچاق و اطمینان از وجود کالا در آن محل، و انجام پردازش و تکمیل اطلاعات مجوز قضائی اخذ و تیم عملیاتی این محل را محاصره کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته ۲۶ پالت حاوی موتور و قطعات خودروی سنگین و سبک به همراه یک هزار و ۹۰۰ طاقه پارچه در این انبار کشف شد، عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محموله فوق که شامل پارچه و قطعات خودرو سنگین بود ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار واعظی گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: