* یکی از مصادیق «مرگ بر آمریکا» سازندگی در کشور است
پ
کد خبر : ۱۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ -28 September 2019
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از مصادیق بارز «مرگ بر آمریکا»، سازندگی همه جانبه در کشور برای محرومیت‌زدایی است.
به گزارش «آزادی» ، آیت‌الله شیخ مصظفی علما پیش از ظهر امروز در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در استان، اظهار داشت: اگر قبل از انقلاب وضعیت روستا‌های استان را می‌دیدید، میزان فعالیت‌های بسیج سازندگی را بیشتر حس می‌کردیم، زیرا به راستی فعالیت‌هایی انجام گرفته که با هیچ دوره‌ای قبل از آن قابل قیاس نبوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت باور داشتن و فرصت دادن به جوانان، افزود: امام (ره) در سال ۴۲ و قبل از شروع نهضت اسلامی امید خود را به جوانان آینده می‌دانست و همواره تاکید می‌کرد: یاران من الان در قنداق هستند و دیدیم که انقلاب را و همه فراز و نشیب‌های انقلاب را جوانان مومن و معتقد مدیریت کردند.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به توانمندی و صداقت جوانان به‌عنوان یک اصل بسیار مهم تاکید دارند و معتقد هستند باید از جوانان انقلابی برای مدیریت کار‌ها بهره‌مند شویم.

علما خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره می‌فرمایند، «جنگ، گنج بود» و هرچه می‌گذرد به عظمت این فرمایش مقام معظم رهبری بیشتر واقف می‌شویم، مصداق بارز آن هم این است که آمریکا جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: محور مقاومت سبب شد ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای کشور‌های اسلامی مطرح باشد و همین موضوع باعث زمین‌گیر شدن اسرائیل در منطقه شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی به محرومان و ضرورت محرومیت‌زدایی، گفت: یکی از مصادیق بارز «مرگ بر آمریکا»، سازندگی همه جانبه در کشور برای محرومیت‌زدایی است.

علما ادامه داد: بهترین راه حفظ نظام و انقلاب رسیدگی به فقرا است، پس بیائیم این موضوع را به عنوان حرکتی الهی و خدایی بیشتر تقویت کنیم تا ان‌شاءالله هرچه زوتر شاهد از بین رفتن محرومیت در استان خود باشیم.

گفتنی است، مسؤول بسیج سازندگی و نمایندگان برخی دستگاه‌ها ضمن ارائه گزارش دیدگاه‌های خود را در خصوص لزوم هماهنگی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به مناطق محروم بیان داشت.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: