* محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریور در گرگان اعلام شد
پ
کد خبر : ۱۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ -21 September 2019
رییس پلیس راهور گلستان محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم رژه ۳۱ شهریور در گرگان مرکز استان را اعلام کرد و از شهروندان خواست مسیر‌های جایگزین را از هم اکنون انتخاب و برای تردد در ساعات اعلام شده از آن استفاده کنند.
به گزارش«آزادی» بر اساس اعلام روز شنبه پلیس راهور گلستان، سرهنگ مرتضی فخری اظهار داشت: از ساعت ۶ و نیم بامداد فردا یکشنبه ۳۱ شهریور در مسیر غرب به شرق ورودی گرگان از ابتدای سایت استانداری به سمت میدان بسیج محدودیت تردد در نظر گرفته شده و مسیر سایت اداری، میدان هزارپیچ، بلوار دانشگاه، میدان مادر، میدان مفتح به عنوان جایگزین پیشنهاد شده است.

وی بیان کرد: همچنین در مسیر شرق به غرب گرگان از بلوار شهید مفتح، ورودی کوی افسران به سمت میدان بسیج محدودیت ترافیکی پیش بینی شده که مسیر خیابان انجیراب، میدان پلیس، بزرگراه گرگان به کردکوی جایگزین آن هستند.

۳۱ شهریور اولین روز از هفته دفاع مقدس است.

طبق اعلام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در این هفته بیش از ۲ هزار برنامه برای گرامیداشت این ایام در گلستان برگزار می‌شود که نمایش عملیات رزمی ثامن الائمه در آق قلا، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه شهر‌ها و خاطره گویی در ۲۲۰ مدرسه و حوزه علمیه از جمله آن است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، محدودیت ، مراسم ، رژه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: