* حضور بانوان در «دربی» منتفی است
پ
کد خبر : ۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ -21 September 2019
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه فروش بلیت بازی دربی فقط به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، گفت: برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ پیش‌بینی نشده است.
به گزارش «آزادی» ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه رزمایش «مهر ایمن، شهری ایمن» در جمع خبرنگاران به آماده‌باش مأموران پلیس برای تسهیل در تردد دانش‌آموزان و ایجاد نظم، انضباط و امنیت پرداخت و اظهار داشت: سرویس مدارس ارتباط زیادی با امنیت فرزندان و دانش‌آموزان دارد؛ بر این اساس باید ایمنی سرویس مدارس و صلاحیت رانندگان مورد بررسی مدیران قرار گیرد.

وی گفت: سلامت خودرویی که به عنوان سرویس مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز باید مدنظر باشد. ما در حوزه نظارت به طور جدی بر این امر نظارت داشته و آموزش رانندگان سرویس را نیز دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص بازی دربی و حضور بانوان در این بازی اعلام کرد: در نودمین شهرآورد برای حضور بانوان پیش‌بینی نشده بنابراین از زنان خواهشمندیم این نکته را مدنظر داشته باشند.

سردار رحیمی گفت: بلیت‌های شهرآورد نود به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود و همه ورزش‌دوستان باید بلیت‌های خود را از قبل به صورت الکترونیکی تهیه کنند؛ در روز بازی و در کنار استادیوم فروش بلیت انجام نخواهد شد؛ ورزش‌دوستان باید همراه با بلیت و کارت ملی به ورزشگاه مراجعه کنند.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سؤالی در خصوص شناور شدن دو ساعت کار ادارات و سازمان‌ها در ابتدای مهر اعلام کرد: در راستای شناور شدن ساعت کاری کارمندان در ابتدای مهر ماه پلیس درخواست‌های خود را ارائه کرده است؛ پاسخ‌دهی به این موضوع در اختیار دولت است و ما منتظر نتیجه درخواست خود هستیم.

وی هدف از رزمایش مهر ایمن، شهر ایمن را ایجاد آمادگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: این رزمایش نشان از هم‌افزایی و آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادرسان است که تلاش دارند در جهت مهر ایمن قدم بردارند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: