* استان زنجان برای مقابله با آسیب های اجتماعی پایلوت شود
پ
کد خبر : ۱۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ -18 September 2019
استاندار زنجان تاکید کرد: استان زنجان باید برای مقابله با پنج آسیب اجتماعی اعتیاد، حاشیه‌نشینی، فساد اخلاقی، نقاط بحرانی شهری و طلاق پایلوت شود.
به گزارش«آزادی»، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی در تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیریتی که از پشت میز باشد، کاملا با مدیریت انقلابی منافات دارد، افزود: نمی‌توان انتظار داشت که با فرمایش کردن، جایگاهی در قلب مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معنای واقعی مدیریت انقلابی، خدمت واقعی به مردم و حضور در بطن جامعه است، به موضوع حادثه آتش‌سوزی در مراتع شهرستان طارم اشاره کرد و ادامه داد: قطع یقین با افرادی که اقدام به چنین کاری کرده و به منابع ملی استان و کشور ضربه می‌زنند، برخورد قانونی خواهد شد که خوشبختانه با فعالیت و آماده به کار بودن ۶۰۰ نیرو، این آتش‌سوزی مهار شد.

استاندار زنجان تصریح کرد: یکی از راهکارهایی که می‌توان در عرصه مدیریت به موفقیت‌های روزافزونی دست یافت، غالب کردن تفکر اجتماعی در بین مدیران است و بی‌تردید تا به امروز فرصت‌های ارزشمندی در استان برای مدیران در راستای خدمت به مردم فراهم شده است.

حقیقی از خیرین به‌عنوان ظرفیتی ارزشمند در استان یاد کرد و با اشاره به اینکه از این حیث استان زنجان ۳.۵ برابر کشور توانسته است افراد نیازمند را تحت پوشش قرار دهد، اظهار کرد: علاوه بر این مردم زنجان در زمینه مسائل اعتقادی و مذهبی در سطح کشور نمونه و الگو هستند که نمونه بارز آن عزاداری مردم زنجان در روزهای هشتم و یازدهم محرم است.

وی با تاکید بر اینکه زنجان این ظرفیت را دارد که در زمینه اجرای طرح‌های آسیب‌های اجتماعی به عنوان پایلوت در سطح کشور مطرح شود، خاطرنشان کرد: استان زنجان باید برای مقابله با پنج آسیب اجتماعی اعتیاد، حاشیه‌نشینی، فساد اخلاقی، نقاط بحرانی شهری و طلاق پایلوت شود.

حقیقی گفت: خوشبختانه کمیته رصد اجتماعی در استان زنجان تشکیل شده و مدیرانی که بتوانند نمره قبولی از مردم دریافت کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت .
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، استان ، زنجان ، آسیب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: