* ضرورت حراست از بیت‌المال
پ
کد خبر : ۱۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ -18 September 2019
رئیس کل دادگستری اردبیل بر ضرورت حراست از بیت المال در تمامی بخش‌ها تاکید کرد و گفت: برای کارآفرینی و رونق تولید حمایت از بخش خصوصی نباید مغفول واقع شود.
به گزارش «آزادی»، ناصر عتباتی پیش از ظهر چهارشنبه در هشتمین کمیته اجرایی حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: توجه به صیانت از بیت المال و پایمال نکردن آن باید در تمامی بخش‌ها مدنظر قرار گیرد.

به گفته وی حمایت از بخش خصوصی زمینه ساز رونق تولید و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بوده و باید تمامی دستگاه‌ها با هم افزایی و انسجام لازم زمینه تحقق این مهم را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآور شد: با برگزاری هشتمین کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، توسعه و رونق تولید واشتغال مدنظر قرار گرفته و با توجه به تاثیرگذاری و اهمیت آن تشکیل این جلسات با حضور دستگاه‌های دخیل ادامه خواهد داشت.

عتباتی در خصوص یکی از پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین و احداث مجتمع آبدرمانی «ساری سو» عنوان کرد: با وجود اینکه گودبرداری‌های محل این پروژه سالیان متمادی است انجام یافته و پیشرفت کاری محسوسی در تکمیل آن دیده نمی‌شود، نیازمند حمایت از سرمایه گذار، فازبندی و زمانبندی اجرای پروژه و یا تعیین تکلیف نهایی سرنوشت این طرح هستیم.

به گفته وی پروژه‌هایی که بنا به دلایلی سالیان سال راکد مانده یا از سرعت لازم برای پیشرفت فیزیکی برخوردار نیستند، باید با زمانبندی پیش برده شده و تکالیف سایر دستگاه‌ها نیز به صورت دقیق مشخص شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآور شد: در حمایت از بخش خصوصی باید از موضوع صیانت از بیت المال، مدیریت مناسب شهر، درآمدزایی و رونق تولید و اشتغال غافل نماند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، ضرورت ، بیت المال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: