* مدیران لرستان از شکایت از خبرنگاران منع شدند
پ
کد خبر : ۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ -17 September 2019
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: هیچ مدیری در استان حق ندارد از خبرنگاری به جهت انتقات سازنده از دستگاهش به مراجع قضایی شکایت کند.
به گزارش «آزادی» محمود ثمینی دقایقی پیش و در شورای اطلاع رسانی استان در این رابطه گفت: رویکرد ما تعامل با مطبوعات در راستای کمک به توسعه استان است و پیگیری ایراد و یا انتقاد به عملکرد ادارات استان توسط مدیر بایستی از کانال شورای اطلاع رسانی بگذرد.

تاکید بر عدم شکایت از خبرنگاران توسط مدیران

وی افزود: در این رابطه هیچ مدیری حق مراجعه به دستگاه قضایی و شکایت علیه خبرنگار ندارد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه پیگیری تهمت، توهین و افترا و نسبت دادن دروغ به ادارات را حق مدیران است اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در تحلیل هایشان نهایت دقت را بکار ببرند چرا که اگر در مطالب علیه نهادی که شامل تهمت و توهین علنی باشد پیگیری آن حق مدیر است و می‌بایستی این دسته مطالب به اثبات برسند.

محمود ثمینی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی بایستی در تولید محتوای درست و بیان واقعیات عملکرد‌های ادارات وظیفه خود را به نحو احسن انجام نماید تا هم مردم در جریان امور قرار گیرند و هم اصحاب رسانه دچار سردرگمی نخواهند شد.

شایعه پراکنان باید پاسخگو باشند

ثمیتی با اشاره به برخی افراد که دنبال موضوعاتی خاص و شایعه پراکنی هستند بیان کرد: تکلیف این دسته از افراد روشن است و بایستی اگر در محاکم، دعاویی بر علیه آن‌ها مطرح می‌شود پاسخگو باشند.

معاون استاندار لرستان در ادامه گفت: لرستان با داشتن مردم بزرگوار، نخبگان و منابع عظیم و فرهیختگان، حیف است که وقت استان را تلف کنیم و به توسعه لرستان توجه نشود معتقدیم توسعه بدون همفکری و هم اندیشی محقق نخواهد شد.

نقد منصفانه در جهت کمک به مدیران و توسعه استان است

وی عنوان کرد: نقد منصفانه در جهت کمک به مدیران و توسعه استان است بنابراین جای نگرانی نیست و همه ما مدیران موظفیم اگر شبهاتی در موضوعی از استان وجود دارد در شورای اطلاع رسانی به نحو شفاف اطلاع رسانی و شفاف سازی نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از مطبوعات و مدیران استان خواست با تعامل باهم در راستای انسجام و همکاری بیش از گذشته به سامان دهی اطلاع رسانی به افکار عمومی و توسعه استان بیشر از قبل توجه گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: