* روایت برانکو از سنگ باران اهواز
کد خبر : ۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ -24 April 2016
سرمربی سرخ ها معتقد است اگر لازم باشد زندگیش را فدای هواداران پرسپولیس می کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو این روزها محبوب ترین مربی یک دهه پرسپولیس است. او توانسته تیمی هجومی و جوان بسازد که بعد از 9 سال امید اول قهرمانی لیگ برتر باشد. تیم برانکو خوب بازی می کند و خوب هم می برد. اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال اهواز باعث شد سرمربی سرخ ها بگوید او و بازیکنانش زندگی شان را فدای هواداران پرسپولیس می کنند. برانکو همچنین درباره سنگ پرانی های اهوازی ها گفت: «ما هم قسم شدیم تا قهرمان شویم و جام را به هادی هدیه کنیم و به همین خاطر جانمان را پای جام گذاشتیم. الان اگر سالم هستم برای این است که سرم سفت است. راستش اتفاقاتی که در اهواز افتاد حتی در کره شمالی برای تیمم نیفتاده بود. یادتان هست بازی ایران با کره شمالی را؟ سالی که به جام جهانی 2006 صعود کردیم؟»

برانکو همچنین به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت:« بار دیگر به همه ثابت شد هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرد و من لازم می‌دانم از شاگردانم بابت زحماتی که می‌کشند تشکر کنم، آنها نشان دادند که قهرمان واقعی هستند. همین‌طور تشکر می‌کنم از بازیکنان تیم استقلال اهواز که هرگز رو به ضدفوتبال نیاوردند و مانند یک حریف واقعی در زمین ظاهر شدند. »

برانکو البته تنها کسی نیست که حالا از سالم بودن بازیکنان سر از پا نمی ناسد. پرسپولیسی ها در اهواز در شرایط بدی قرار گرفته بودند. هواداران شان محاصره شده بودند و حسابی سنگ خوردند. خود بازیکنان هم ترس داشتند. برانکو که تهدید هم شده بود ، بعد از بازی کنفرانس مصاحبه را تحریم کرد و گفت حاضر نمی شود حرف بزند. او بعد از رسیدن به تهران برای اولین بار در این باره حرف زده و حسابی گلایه کرده است. طاهری مدیر قرمزها هم گفته است:«درست است زنده ایم اما از اهواز سالم برنگشتیم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: