* تولیدات داخلی سبب بی‌نیازی کشورمان به خارج می‌شود
پ
کد خبر : ۱۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ -13 September 2019
امام جمعه پیرانشهر گفت: تولیدکنندگان چه در بخش کشاورزی و چه بخش صنعت، باید تولیدات کیفی داشته و مردم نیز باید از تولیدات بومی و ساخت داخل استفاده کنند تا نیازی به وابستگی به کشور‌های خارجی نداشته باشیم.
به گزارش «آزادی» ، ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با اشاره به مسئله نفاق در جامعه اظهار کرد: نفاق از بدترین صفاتی است که یک انسان می‌تواند داشته باشد و بنابراین باید از این خصلت ناپسند دوری و پرهیز کند.

وی تصریح کرد: بی‌شک بیشترین دلیل پریشانی مردم در دنیای امروز عدم صداقت است و اینکه دنیا را هدف اصلی خود قرار داده‌اند در حالی که دنیا وسیله است و هدف اصلی باید آخرت باشد.

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه برخی انسان‌هایی که ایمان ضعیفی دارند روی به حرام‌خوری آورده‌اند بیان کرد: در حالی که باید با مردم نیز صادق بوده و در تجارت و در زندگی، مال حرام را وارد نکرد، چون در غیر این صورت از رحمت خداوندی به دور می‌مانند.

وی افزود: کسی که نفاق دارد دیر یا زود دورویی وی بر همگان آشکار شده و در نزد مردم خوار و ذلیل می‌شود بنابراین یک فرد مسلمان در جایی که می‌تواند باید از نفاق دوری کند.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از تولیدات داخلی اظهار کرد: تولیدکنندگان چه در بخش کشاورزی و چه بخش صنعت، باید تولیدات کیفی داشته و مردم نیز باید از تولیدات بومی و ساخت داخل استفاده کنند که اقتصاد کشورمان رشد کرده و نیازی به وابستگی به کشور‌های خارجی نداشته باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، استفاده ، کشور ، نیاز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: