* مغناطیس حسینی تا قلب آمریکا نفوذ کرده است
پ
کد خبر : ۱۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ -13 September 2019
امام جمعه کرمانشاه گفت: امروزه فرهنگ حسینی و مغناطیس حسینی تا قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است؛ اینکه می‌بینید جمهوری اسلامی توانسته آمریکا را به دریوزگی بیندازد تنها دلیلش اقتدا به قیام عاشورا است.
به گزارش«آزادی» ، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به عزاداری‌های مردم مسلمان در نقاط مختلف جهان، اظهار داشت: امروزه می‌بینیم که فرهنگ حسینی و مغناطیس حسینی تا قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است؛ هیچ قدرتی جز قدرت حسینی نمی‌تواند اینگونه آزادی خواهان عالم را دور هم جمع کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: عاشورا سرمایه‌ی تمام ناشدنی است، اگر تمام دلار‌ها را هم روی هم بگذارند نمی‌توانند این‌چنین مردم را منسجم کنند.

وی با تاکید بر سخنان رهبران انقلاب ادامه داد: اسلام زنده به عاشورای حسینی است و اگر عاشورا نبود اسلام هم نبود.

علما با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله در خصوص حمایت از حسین زمان گفت: حزب الله لبنان با نگاه به فرهنگ عاشورایی این‌چنین در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی با صلابت ایستاده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: رژیم صهیونیستی آنچنان ضعیف شده است که حتی از پس بچه بسیجی‌های حزب الله هم بر نمی‌آید.

وی با اشاره به درماندگی ایالات متحده آمریکا خاطرنشان کرد: اینکه می‌بینید امروز جمهوری اسلامی توانسته آمریکا را به دریوزگی بیندازد تنها دلیلش اقتدا به قیام عاشورا است.

علما گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال می‌بینیم که روش و منش حسینی در دنیا طنین انداز می‌شود بدون شک قدرت بی بدیلی است که در هیچ عصر و فرهنگی آن را نمی‌بینیم و نخواهیم دید چراکه این قدرت به خواست خداوند است و تا قیامت پابرجا خواهد ماند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، مغناطیس ، آمریکا ، نفوذ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: