* شهیدمدنی مرید امام (ره) و مراد مردم بود
پ
کد خبر : ۱۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ -13 September 2019
مدیرعامل موسسه شهید محراب مدنی با بیان اینکه شهید آیت‌الله مدنی مرید امام خمینی (ره) و مراد مردم بود گفت: ویژگی بارز شهید مدنی اعتماد به جوانان بود.
به گزارش«آزادی» سید محمدکاظم حجازی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه شهید مدنی با عمل خود مردم را به سوی خدا و دین خدا می‌خواند اظهار کرد: ۳۸ سال از شهادت آیت‌الله مدنی می‌گذرد و یاد این بزرگوار را گرامی می‌داریم و این به خاطر ویژگی‌ها و خصوصیاتی اخلاقی ایشان است.

وی با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم بدانیم یک مسؤول در نظام اسلامی چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی داشته باشد باید به شخصیت مدنی رجوع داشته باشیم افزود: مقام معظم رهبری خواستند مسیر شهید مدنی را به یک جریان بدل کنیم تا خصوصیات لازم در جامعه تبیین شود.

مدیرعامل موسسه شهید محراب مدنی با بیان اینکه این جریان حرکتی است که باید همواره در جامعه بروز داشته باشد تا مردم بتوانند از آن الگوبرداری کنند تصریح کرد: شهید آیت‌الله مدنی مرید امام خمینی (ره) و مراد مردم بود.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله مدنی از زمانی که با امام راحل آشنا شده و تا زمانی که شهید شدند هرگز تزلزلی در رفتار و گفتارش ایجاد نشد ادامه داد: ایشان در مقام مرجعیت بودند و زمانی که به ایشان رجوع شد، امام خمینی (ره) را معرفی کردند و ایشان را مناسب مرجعیت دانستند.

حجازی با بیان اینکه زمانی که فرمان امام رسید به تبریز بروند، همان روز بدون کوچکترین تعللی حرکت کردند خاطرنشان کرد: شهید مدنی برای مردم نیز مراد بود و همه خاطرات خوبی از ایشان به یاد دارند که هرگز از یاد نمی‌برند.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه مهدیه، صندوق مهدیه و دارالایتام مهدیه یادگار شهید مدنی در همدان است گفت: شهیدمدنی نه تنها مردم را شیفته خود می‌کرد بلکه به دنبال نهادسازی بود و هرجا از خود یادگار‌های بسیاری بر جا گذاشت.

مدیرعامل موسسه شهید محراب مدنی با بیان اینکه یکی از خصوصیات بارز شهید مدنی اعتماد به جوانان بود و کار خود را با جوانان پیش می‌برد اظهار کرد: رهبری انقلاب نیز در گام دوم، انقلابی بودن و با جوانان پیش بردن را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منظور ما از جوان، جوان متدین، باسواد و انقلابی است افزود: مقام معظم رهبری در انتخاب‌های خود جوانگرایی را نشان دادند و امروز ما در استان جوان‌ترین نماینده، ولی فقیه در کشور را داریم.

حجازی با بیان اینکه مردم ما در رفتار و مطالبات خود باید به این رویکرد‌ها توجه کنند تصریح کرد: در آستانه انقلاب نمایندگان بین ۳۰ تا ۴۰ ساله بودند و همین مسأله باعث شد دستاورد‌های بسیاری داشته باشند و امروز نیز ما می‌توانیم این موفقیت را تکرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز باید بسترسازی لازم برای باز کردن عرصه ویژه جوانان صورت گیرد ادامه داد: مجلس جوانانی را می‌خواهد که بتوانند انتظارات جامعه را محقق کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، شهید مدنی ، مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: