کد خبر : ۱۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ -12 September 2019
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از جاسوسی یک مقام ارشد عربی برای رژیم صهیونیستی طی پنج سال گذشته تاکنون خبر داد.
به گزارش«آزادی» ، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» روز پنجشنبه گزارش داد که سرویس نظارت نظامی اسرائیل ممنوعیت انتشار جزئیات «یک پرونده محرمانه» در مورد استخدام یک مقام ارشد در یک کشور عربی برای همکاری با اسرائیل را لغو کرد.

این روزنامه در گزارشی با استناد به محافل عالی امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گفته است که یک مقام ارشد در یکی از کشور‌های عربی به جاسوسی برای اسرائیل تبدیل شده است بدون اینکه خودش به این قضیه پی برده باشد.
این روزنامه افزود: «سرویس نظارت نظامی اسرائیل نام این پرونده محرمانه را «تورپدو» گذاشته و مربوط به استخدام یک شخصیت برجسته در یکی از کشور‌های همکاری برای همکاری با سرویس اطلاعات اسرائیل است.»

به گزارش وبگاه خبری عربی ۲۱، آحارونوت با بیان اینکه جزئیات پرونده مذکور را روز جمعه منتشر خواهد کرد، افزود: «این پرونده مربوط به یک شخصیت عربی است که ماموریت بسیار بزرگی را در یکی از کشور‌های عربی ایفا می‌کند، اما او تصور داشت که برای همکاری در یک نهاد مدنی و نه یک نهاد امنیتی و اطلاعاتی اسرائیلی انتخاب شده است. او اطلاع نداشت افرادی که در جلسات حرفه‌ای و شغلی با وی ملاقات داشتند ماموران واحد ۵۰۴ سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل بودند.»

این روزنامه در پایان آورده است که این چهره عربی از پنج سال گذشته همچنان اطلاعات بسیار حساس را به اسرائیل منتقل می‌کند و عجیب است که وی درمورد آن چیزی نمی‌دانست.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، ادعا ، جاسوسی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: