* سیستم اطلاع رسانی دقیق برای دریافت اطلاعات از مردم داریم
پ
کد خبر : ۱۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ -06 September 2019
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: این ستاد سیستم اطلاع رسانی دقیق برای دریافت اطلاعات از مردم دارد.
به گزارش«آزادی» ، حسن کربلایی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر افزود: مطالبه گری یکی از کار‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر است، کار‌هایی انجام داده و می‌دهیم که جز وظایف ما است، البته هر دستگاهی نیز وظیفه خود را انجام می‌دهد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگان دانست و اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات، امر به معروف و نهی از منکر از همه عبادات و جهاد فی سبیل الله بالاتر است.

کربلایی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر کار مهمی است که یادمان رفته، خاطر نشان کرد: به فرموده امام خمینی (ره)، امر به معروف و نهی از منکر دو اصل در اسلام است که می‌خواهد همه چیز را اصلاح کند و تنها مربوط به موضوع حجاب نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: همه دستگاه‌ها بودجه و هزینه‌های فرهنگی دارند، اما ستاد امر به معروف و نهی از منکر زیر نظر نماینده، ولی فقیه در استان گیلان هیچ بودجه‌ای را در این استان دریافت نمی‌کند.

وی با بیان این که با این وجود در راستای وظایف مان با تمام توان تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: ۱۰ هزار نفر از آمران و ناهیان از منکر با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان همکاری دارند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: