* عزم دستگاه قضایی در برخورد با تمامی منکرات ستودنی است
پ
کد خبر : ۱۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ -06 September 2019
رئیس تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه رشوه خواری وپارتی بازی نیز از مصادیق منکرات است، گفت: رئیس جدید قوه قضائیه در برخورد با منکرات دستگاه‌ها عزم خود را جزم کرده است.
به گزارش«آزادی» ، حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی ظهر جمعه در مصلی بقیه الاعظم کاشان ضمن اشاره به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: معروف همه خوبی‌ها را در تمامی حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه نهی از منکر در بی حجابی محدود نمی‌شود، افزود: بدحجابی و بی حجابی یکی از مصادیق منکرات است، اما رشوه خواری، پارتی بازی و ... نیز از مصادیق منکرات است که خوشبختانه رئیس جدید قوه قضائیه در برخورد با منکرات در دستگاه‌ها عزم خود را جزم کرده است.

مسلمانان باید در تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر از هیچ تلاشی دریغ نکنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن اشاره به ضرورت تذکر همگانی مردم جامعه در رفع منکرات ابراز داشت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر جان و مال و ناموس خود را نثار کرد و بر همین اساس تمامی مسلمانان باید با اتحاد و همدلی با یکدیگر در تحقق این دو فریضه الهی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی ضمن تقدیر از هیئات مذهبی کاشان نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سیدالشهداء (ع) گفت: برخی از مسائل به وجود آمده در این ارتباط نیز باید با تدابیر مسئولان هیئات رفع شود و اگر مورد منکری نیز در برخی هیئات مشاهده می‌شود باید مردم به صورت محترمانه متذکر شوند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: