* مفسدان اقتصادی دانه درشت نادیده گرفته نشوند
پ
کد خبر : ۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ -05 September 2019
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان گفت:باید در مبارزه با مفاسد اقتصادی با دانه درشت‌ها برخورد صورت گیرد، در مواقعی به جای دانه درشت ها، متخلفان درجه دو، سه و چهار محاکمه می‌شوند.
به گزارش«آزادی» ، آیت الله محمدابوالقاسم دولابی صبح امروز در دیدار علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با آیت الله رئیسی در زنجان با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد اقتصادی افزود: برخورد قاطعانه قوه قضاییه با فساد روند خوبی را طی می‌کند و این امر باید تداوم یابد.

وی لزوم توجه به اولویت‌ها در مبارزه با فساد اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در مبارزه با مفاسد اقتصادی و دانه درشت‌ها برخورد صورت بگیرد، متاسفانه در برخی مواقع به جای برخورد با دانه درشت ها، متخلفان درجه دو، سه و چهار محاکمه می‌شوند.

آیت الله دولابی در ادامه با اشاره به برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در باغ شهر‌ها افزود: در چند ماه اخیر پرونده‌هایی در زمینه مبارزه با ساخت‌های غیرمجاز در باغ شهر‌ها وجود داشت که در روند اجرا و برخورد با آن‌ها متاسفانه به سراغ باغ شهر‌هایی رفتند که متعلق به افراد ضعیف و مستضعف بود.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های راکد را مورد تاکید قرار داد و افزود: برخی از پرونده‌ها هنوز بعد از ۱۷ سال به نتیجه نرسیده اند و از حضرتعالی درخواست داریم نسبت به رفع این مشکلات عنایت و دستور ویژه داشته باشید.

دولابی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری همواره نسبت به برخورد با مفسدین اقتصادی و فساد اقتصادی تاکید دارند افزود: متاسفانه توجه نکردن به هشدار‌های مقام معظم رهبری باعث شد که شاهد فساد و سوءاستفاده در مقاطعی بودیم که خوشبختانه امروز برخورد قاطعانه اختلاس و فساد در کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم تداوم در فرآیند ایجاد شده در مبارزه با فساد در کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید به سازمان بازرسی قدرت و اختیارات ویژه داده شود و بازرسی‌ها و مبارزه با فساد تداوم پیدا کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با ابراز تاسف از اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مناطق کشور گفت: متاسفانه با وجود هشدار‌هایی که مقام معظم رهبری در خصوص این سند داده بودند در حال حاضر شاهد اجرای این سند در برخی نقاط کشور هستیم.

دولابی در ادامه به تخلف برخی از مدیران سابق استان زنجان در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: متاسفانه در انتخابات تخلفات بسیاری توسط مسئولان از جمله پنج نفر از استانداران در سطح کشور انجام شد، اما حکم آن‌ها اجرایی نشد که این امر موجب بروز تخلفات بیشتر می‌شود.

وی با عرض تسلیت ایام محرم افزود: هدف امام حسین (ع) فسادستیزی بود و انقلاب اسلامی ایران امتداد قیام امام حسین (ع) و فرهنگ علوی است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: