* انتقاد فکری به ضعف مدیریتی در استقلال
کد خبر : ۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ -23 April 2016
پیشکسوت استقلال می‌گوید یکی از مشکلات این باشگاه در سال‌های اخیر ضعف مدیریتی بوده است.
به گزارش ایسنا،محمود فکری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار تیم‌های استقلال و فولاد چه بود، گفت: استقلال در مقابل فولاد بسیار خوب ظاهر شد و همین که توانست بعد از باخت وحشتناک به پرسپولیس یک بازی خوب ارائه دهد، اتفاق مهمی بود. آنها با این برد روحیه گرفتند و شانس خود را برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی حفظ کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش با توجه به بازی‌های باقی مانده، آیا استقلال شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت یا نه، بیان کرد: به هرحال فوتبال است و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد قابل پیش بینی نیست. 3 بازی مانده و 3 امتیاز هم اختلاف وجود دارد. در فوتبال دور از انتظار نیست که یک تیم در سه بازی، سه امتیاز از دست بدهد و پس این شانس برای استقلال وجود دارد تا قهرمان شود. از طرفی من معتقدم اگر استقلال دوم هم شود، ابهت این تیم حفظ می‌شود. قرار نیست یک تیم همیشه قهرمان باشد و همین که یک تیم تا آخرین هفته شانس قهرمانی باشد، خودش نشان دهنده موفقیت آن تیم است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شعار بخشی از هواداران استقلال علیه افشارزاده در دقایق پایانی دیدار این تیم برابر فولاد و تشویق فتح‌الله‌زاده چیست، اظهار کرد: به نظرم می‌توان این مسئله را در چند بخش بررسی کرد. از طرفی می‌توان به هواداران حق داد تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و از طرفی هم می‌توان گفت که هواداران باید حوصله به خرج دهند. البته این را هم بگویم که اصلا حرف هواداران برای آقای اهمیت هم دارد یا نه؟ من فکر می‌کنم برای آقایان اعتراض هواداران اهمیتی ندارد.

فکری در پایان اضافه کرد: شعارهای هواداران استقلال در پایان بازی با فولاد بود و به همین دلیل این شعارها تمرکز تیم را به هم نریخت. من معتقدم که هواداران حق دارند در لحظات درست، اعتراض منطقی خود را بیان کنند. باید قبول کنیم که یکی از مشکلات استقلال در سال‌های اخیر مشکلات مدیریتی و ضعف مجموعه مدیریتی این باشگاه بوده است.
برچسب ها: استقلال ، فکری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: