* برج هاي سعادت آباد در آستانه ي قلع و قمع
پ
کد خبر : ۱۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ -04 September 2019
رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم توقف ساخت برج‌های سعادت آباد و همچنین قلع و قمع آن‌ها صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم توقف ساخت برج‌های سعادت آباد و همچنین قلع و قمع آن‌ها صادر شده است.

به گزارش «آزادی» محمدجواد حشمتی در حاشیه مراسم تشییع دو شهید گمنام در جمع خبرنگاران در پاسخ به يك سوال گفت : در خصوص اقدامات دستگاه قضایی برج‌های سعادت آباد (که قرار بوده حسینیه در زمین آن ساخته شود)، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادره ساخت و ساز متوقف شده و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رونق تولید و حمایت قوه قضائیه از واحد‌های تولیدی هم گفت: ما مخلص تمام واحد‌های تولیدی هستیم و قوه قضائیه با توجه به تمهیدات رئیس قوه قضائیه که تاکید کردند باهمه وجود حمایت کنیم و این کار در حال انجام است.

رییس کل دادگستری تهران افزود: قرار بر این است کمک کنیم تا واحد‌های تولیدی به هیچ وجه تعطیل نشوند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود و اگر هم کسی مدعی است از طریق قانونی پیگیری کند و ما هم کمک می‌کنیم واحد‌های تولیدی به هیچ وجه متوقف نشوند.


حشمتی در خصوص پیگیری واحد‌های تولیدی خاطرنشان کرد: دادستان‌های ما در استان‌ها و مراکز استان‌ها و دستگاه‌های متولی قانونی می‌توانند در این زمینه کمک کرده و حمایت کنند. اگر هم واقعا خودشان می‌توانند مشکل را حل کنند وگرنه دستگاه‌های متولی و بخش قضایی می‌توانند کمک‌های خوبی را ارائه کنند.


وی اضافه کرد: اصل موضوع این است که اجازه ندهیم که در این وضعیت حساس بازار تولیدی مشکل پیدا کند و متوقف شود. ما با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد و اقتصادمان متکی به واحد‌های تولیدی داخل کشور و تولیدات داخلی باشد و انشالله امیدواریم همگی به این امر اهتمام داشته باشند.


رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه برای مقابله با گرانی‌های اخیر هم گفت: گرانی مشخصا ارتباطی به آن صورت با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه قانونی همراه با دادستان‌ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه‌ها باید کمک کنند و این موضوع به بخش خاصی هم ارتباط ندارد.


وی در پایان گفت: با تنظیم واردات، بازار و نیازمندی‌ها در توزیع باید کلیه دستگاه‌ها کمک کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: