* کربلا درگیری دو جبهه حق و باطل بوده است
پ
کد خبر : ۱۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ -02 September 2019
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه با فلسفه تاریخ کربلا، کربلایی‌ها و یزیدی‌های امروز مشخص می‌شوند، گفت: کربلا درگیری دو جریان و جبهه حق و باطل بود.
به گزارش«آزادی» ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی پیش ازظهر دوشنبه در مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی که در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در ماه محرم باید فلسفه تاریخ کربلا بیان و از صحبت‌های انحرافی جلوگیری شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه با فلسفه تاریخ کربلا، کربلایی‌ها و یزیدی‌های امروز مشخص می‌شوند، افزود: کربلا درگیری دو حزب و یا دو فامیل نبود بلکه دو جریان و جبهه حق و باطل با یکدیگر درگیر شدند.

وی بیان کرد: هر روزی که دو جبهه حق و باطل با یکدیگر درگیر شوند آن روز عاشورا است؛ برخی می‌گویند ما نه طرفدار حق هستیم و نه طرفدار باطل، این افراد تماشاچی هستند؛ در زیارت عاشورا پنج گروه لعنت می‌شوند که یکی از آن‌ها تماشاچی‌ها هستند.

غلامی با بیان اینکه بی‌تفاوت‌ها همان جبهه باطل و تیزکننده شمشیر جبهه باطل هستند، خاطرنشان کرد: ما دو جبهه بیشتر نداریم و با اعمال و رفتار خود باید ببینیم در جبهه باطل قرار داریم و یا جبهه حق.

وی با اشاره به اینکه یکی از مورخان آمار داده در جبهه باطل در روز عاشورا در لشکر یزید ۲ هزار و ۵۰۰ حافظ قرآن حضور داشته‌اند، گفت: الان هم با جبهه باطل در حال جنگ هستیم که برخی افراد شیعیان انگلیسی و یا شیعیان لندنی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: هر کاری انجام دادند امام حسین (علیه السلام) ماندگار‌تر شده و قیام سیدالشهدا (علیه السلام) بیشتر در جهان فراگیر شده است.

غلامی با بیان اینکه قیام امام حسین (علیه السلام) در جهان ماندگار و جاودانه شد و هیچکس نمی‌تواند آن را از بین ببرد، گفت: خدایی بودن و الهی بودن قیام امام حسین (علیه السلام) ایشان را ماندگار کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، کربلا ، جبهه ، حق ، کربلا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: