* توصیه سخنگوی قوه قضاییه به مازیار ابراهیمی
پ
کد خبر : ۱۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ -27 August 2019
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وزیر اطلاعات قول داده درباره مازیار ابراهیمی اطلاع رسانی کند.
به گزارش «آزادی» اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره ماجرای آزادی مازیار ابراهیمی از متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای، اظهار کرد: وزیر اطلاعات قول داده در این رابطه اطلاع رسانی کند. اما آنچه من می‌گویم این است که ما باور کنیم انگلیس خبیث و بی بی سی دلش به حال مردم و جامعه ما نمی‌سوزد. در پازلی که آن‌ها طراحی می‌کنند بازی نکنیم و او اهداف فریبکارانه خود را تعقیب می‌کند.

وی افزود: این فرد بعد از آزادی مدت‌ها ایران بوده و بعد رفته خارج و برگشته است. اگر این فرد شکایتی از ضابطین داشته باشد، قوه‌قضائیه برابر ضوابط به شکایات رسیدگی می‌کند. توصیح تکمیلی را وزیر اطلاعات ارایه می‌دهد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره صدای منتشر شده از عکاس بازداشت شده و اینکه چطور در بازداشت چنین صدایی منتشر شده است، گفت: این صدا در کلیت جزو مواردی است که بار‌ها اعلام کردیم. زندانیان با خانواده و افراد و بستگان تماس می‌گیرند و ما این را جزو امتیازات نظام زندانیان خود می‌دانیم. این یک امر بدیهی است و فرد هم در تماس همان طور که در بیرون است امکان دارد اکاذیبی را ادعا کند. آیا این ادعا درست است؟ رسیدگی‌ها و نگهداری‌های ما حتما در چارچوب مقررات است. محتوای صدا را کاری ندارم و کلیت آن را توضیح دادم.

وی یاداور شد: با خیلی از کسانی که بازداشت هستند صحبت کنید حتی کسانی که محموله سنگین قاچاق مواد مخدر داشته اند می‌گویند بی‌گناه هستیم. آیا می‌توان این قدر به ادعای متهم اعتبار بخشید؟ اما با این حال یکایک ادعا‌ها در فرایند قانونی رسیدگی خواهد شد.
منبع: فرارو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: