* رسیدگی استانداری به شکایات دستگاه‌های اجرایی
پ
کد خبر : ۱۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ -26 August 2019
استاندار خراسان رضوی گفت: با تصویب ستاد تدبیر و موافقت دادستان، از این پس، استانداری به شکایات دستگاه‌های اجرایی، حتی شکایات کیفری، رسیدگی می‌کند.
به گزارش «آزادی» ، ظهر امروز، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت، در هفتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که به ریاست محمدرضا حیدری برگزار شد، حضور پیدا کرد.

رزم‌حسینی ضمن تأکید بر اهمیت شورای شهر مشهد به دلیل یدک کشیدن لقب بزرگ‌ترین شهر مذهبی منطقه، در این جلسه اظهار کرد: شورای شهر، نهادی مردمی و برخاسته از بطن جامعه است.

وی افزود: مبلمان شهری، زیباسازی شهر و رسیدگی به نظافت آن، می‌تواند در شناخت مشهد بعنوان شهری سالم در ابعاد مختلف مؤثر باشد و همچنین رفت و آمد آسان و ترافیک سبک و رعایت آداب رانندگی در این شهر، می‌تواند مورد توجه سایر استان‌ها باشد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همدلی و هم‌زبانی حاکم بر خراسان رضوی و شهر مشهد، زبان‌زد بسیاری از نخبگان و مسئولان کشوری است و این تعامل مطلوب، فرصت خوبی برای آبادانی شهر و استان می‌باشد.

رزم‌حسینی خاطر نشان کرد: توجه به حاشیه شهر، دغدغه مقام معظم رهبری است و دولت‌ها نیز همیشه توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته و دارند. قسمتی از دلیل ایجاد این مناطق حاشیه‌ای، به عدم انجام وظایف قانونی متولیان امر در زمان خود برمی‌گردد و بخشی دیگر، به شهرداری مربوط می‌شود.

وی در خصوص حاشیه‌نشینی در مشهد گفت: در این دوره شورای شهر، بیش از ۳۲ دستگاه اجرایی در سطح استان برای طرح نجات ویژه حاشیه شهر مشهد ساماندهی شده‌اند. این طرح که جامعه هدفی ۳۰۰هزار نفره و پراکنده در ۸ منطقه دارد، از ابتدای مهرماه عملیاتی خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در انتها از مسئولیت خود جهت رسیدگی به شکایات دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بیان کرد: با تصویب ستاد تدبیر و موافقت دادستان، از این پس، استانداری به شکایات دستگاه‌های اجرایی، حتی شکایات کیفری، رسیدگی می‌کند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، رسیدگی ، شکایات ، اجرایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: