* کشف ۱۴۸ کیلو تریاک از ۲ خودرو در کرمانشاه
پ
کد خبر : ۱۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ -22 August 2019
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه و کشف ۱۴۸ کیلوگرم تریاک خبر داد.
به گزارش«آزادی»  سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی از فعالیت یک باند که قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان‌های شرقی کشور به کرمانشاه را داشتند، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی مسیر حرکتی باند توزیع مواد مخدر، موفق شدند در عملیاتی ضربتی هر ۲ دستگاه خودروی آن‌ها را در ورودی شهر کرمانشاه توقیف کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های قاچاقچیان که یک دستگاه دنا و یک دستگاه پراید بود، ۱۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ نفر را نیز دستگیر شدند.

*رشد ۸۳ درصدی کشفیات مواد مخدر

جاویدان همچنین از کشف یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات که متعلق به پنج ماه سپری شده از سال است در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت همچنین ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۹۰ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

وی در پایان از با قدردانی از همکاری خوب مردم و دستگاه‌های امنیتی و قضائی با پلیس، اعتیاد را زمینه‌ساز بسیاری از جرائم دیگر عنوان کرد و گفت: مواد مخدر را می‌توان جزو اولویت‌دارترین آسیب‌های اجتماعی به حساب آورد که در این خصوص لازم است دستگاه‌های فرهنگی نسبت به آسیب‌های جبران‌ناپذیر آن روشنگری کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، کشف ، تریاک ، خودرو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: