* باید به نمایندگان مجلس هم معنی قانون را بیاموزیم؟
پ
کد خبر : ۱۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ -21 August 2019
برای اینکه عجیب بودن نگارش این نامه توسط وکلای ملت در مجلس را به شما یادآور شوم کافی است به اطلاع تان برسانم که حمیدرضا گرشاسبی شانزده آذر ماه 1397 و بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان که در همان سال و پس از جنجال‌های فراوان در مجلس تصویب شد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد.

سامان موحدی راد| آنچنان که مشخص است علیرغم انکارهای ایرج عرب موسم تغییرات در پرسپولیس فرارسیده است و باید منتظر ماند و دید با پایان فصل نقل و انتقالات و بسته شدن کامل تیم پرسپولیس چه کسی قرار است جای ایرج عرب روی صندلی مدیریتی باشگاه پرسپولیس بنشیند. مدیرعاملی که هیچ محبوبیتی روی سکوهای ورزشگاه‌ها نداشت و هوادارن پرسپولیس برای رفتنش روزشماری می‌کنند.

همین شایعات موجب شده تا نام‌های جدیدی برای در دست گرفتن سکان مدیریت باشگاه پرسپولیس بر سر زبان‌ها بیفتد. البته علی پروین با انتقاداتی از وزارت ورزش و مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس گفته که دیگر نمی گذاری از «قوطی» مدیر برای پرسپولیس انتخاب کنند که خب شکر خدا مشخص است یکی دو گزینه مطرح شده هم چندان مدیران از قوطی بیرون آمده ای نیستند.

اما در حالی که پازل بازی انتخاب مدیرعامل پرسپولیس در یک زمین غیررسمی در حال شکل گیری بود به ناگاه خبر انتشار نامه ای عجیب از ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان موجب شد تا هم نام گزینه سومی برای مدیریت پرسپولیس مطح شود و هم بسیاری از چرایی نگارش و انتشار این ابراز تعجب کنند. در نامه ای که چند روز پیش منتشر شد هفتاد نماینده مجلس از وزیر ورزش و جوانان خواستار بازگشت حمیدرضا گرشاسبی به مدیریت باشگاه پرسپولیس شدند.

باید به نمایندگان مجلس هم معنی قانون را بیاموزیم؟

برای اینکه عجیب بودن نگارش این نامه توسط وکلای ملت در مجلس را به شما یادآور شوم کافی است به اطلاع تان برسانم که حمیدرضا گرشاسبی شانزده آذر ماه 1397 و بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان که در همان سال و پس از جنجال‌های فراوان در مجلس تصویب شد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد. در واقع این هفتاد نماینده عزیز مجلس در حرکتی جالب توجه در نامه ای به وزیر ورزش خواستار دور زدن قانونی شدند که خودشان در مجلس آن را تصویب کرده بودند. شاید بتوان قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس را یکی از بهترین خروجی های چند سال اخیر قوه مقننه کشورمان بدانیم که فرصت حضور مدیران جوان زیادی را در عرصه مدیریتی ایجاد کرد و با استقبال عمومی زیادی هم همراه شد و همین مسئله عجیب بودن نامه این نمایندگان مجلس را دوچندان می کند.

با این حال و عایرغم تلاش نمایندگان مجلس برای وارد کردن یک گزینه جدید به گزینه‌های مدیریت پرسپولیس باید بپذیریم که گرشاسبی از لحاظ قانونی شانسی برای مدیریت این باشگاه ندارد. به هر روی در چند روز آینده جانشین عرب در پرسپولیس معرفی خواهد شد و ایرج عرب کم فروغ و پر حاشیه هم از مدیریت این تیم خواهد رفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: