* مدیران برای رسیدن به ایده آل‌ها تلاش کنند
پ
کد خبر : ۱۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ -18 August 2019
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: مدیران از اختیارات خود استفاده کنند و به آنچه که تاکنون انجام شده قانع نباشند بلکه برای رسیدن به ایده آل‌ها تلاش کنند.
به گزارش«آزادی»؛ حسین فیروزی در جلسه بررسی مشکلات مرز باشماق با اذعان به اینکه مدیران ذیربط از همه اختیارات لازم برای مدیریت بهتر در مرز باشماق برخوردار هستند، از آنان خواست از اختیارات خود استفاده کنند و به آنچه که تاکنون انجام شده قانع نباشند بلکه برای رسیدن به ایده آل‌ها تلاش کنند.

وی مرز باشماق را پیشانی جمهوری اسلامی در کردستان نامید و خاطرنشان کرد: باید در میدان عمل به گونه‌ای کار کنیم که حداکثر استفاده را از مرز ببریم و هم مردم هم دولت از منافع آن بهره‌مند شوند.

فیروزی در ادامه تاکید کرد: اگر هرکدام از ارگان‌های ذیربط، خود را مسئول نداند و وظایف خود را به درستی انجام ندهند، مدیریت یکپارچه در مرز محقق نخواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار، افزود: نکته مهم در مدیریت مرز باشماق، ارائه خدمات و پیرو آن رضایتمندی مردم، تجار، مسافران و همه افرادی است که از مرز تردد می‌کنند.

وی همچنین بر اهمیت تعادل بخشی در اقدامات انجام شده در مرز تاکید و خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که نظارت‌ها موجب کاهش بهره وری نشود.

شایان ذکر است، طبق مصوبات این جلسه، کلیه اختیارات و مسئولیت‌ها در خصوص ساماندهی مرز باشماق، به اداره کل حمل و نقل و راهداری استان واگذار شد.
منبع: برنا
برچسب ها: آزادی ، مدیران ، ایده آل ، تلاش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: