* برنامه‌‎ریزی سازمان تبلیغات اسلامی برای اجرای گام دوم انقلاب
پ
کد خبر : ۱۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ -18 August 2019
رییس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: تمامی برنامه‌های این سازمان مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی تعریف شده است.
به گزارش«آزادی»سید امیر جاوید روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم آباد اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید کار‌های فرهنگی بزرگی صورت پذیرد.

وی افزود:برای اینکه کار‌های فرهنگی در جامعه تاثیرگذار شوند بایستی برنامه ریزی از حرکت‌های مردمی سرچشمه بگیرد و سازمان تبلیغات اسلامی به این نتیجه رسیده است که باید این سرچشمه‌های مردمی را پیدا کرد که اصحاب رسانه بدلیلر تعامل با مردم بخوبی می‌توانند مشکلات را بازگو کنند.

به گفته وی هر کدام از خبرنگاران نماینده تعدادی از مردم می‌باشند و برای نشر خوبی‌ها در کشور باید تلاش کنند.

جاوید با بیان اینکه اصلی‌ترین مبلغین اسلام مردم هستند افزود: باید بریم سراغ مردم رفته و با آن‌ها گفتگو کنیم که این مهم یکی از نقش‌های جدی سازمان در بحث تبلیغ نوین است.

وی همچنین اضافه کرد: اکنون پویش "به عشق مولا" در حوزه‌های مختلف تهران انجام می‌شود مردم در فروشگاه معتبر خرید می‌کنند و توسط هیات‌های به خانوار‌های نیازمند ارایه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه این نشست گفت: راهبرد اساسی سازمان مردمی کردن تبیلغات دینی است، مردم باید فصل الخطاب باشند و اصحاب رسانه باید نگاهش مردمی باشد باید صدای مردم باشیم چراکه نظام ما اسلامی است.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین ادامه داد: برای افزایش تاثیرگذاری اقدامات سازمان باید از ظرفیت مردم به خوبی استفاده کنیم، در همین راستا برنامه‌های زیادی در حوزه عید غدیر با محوریت مردم درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: از ظرفیت ۶۸۰ استاد دانشگاه و روحانی سرشناس در ایام محرم و صفر استفاده خواهیم کرد که محتوای برنامه‌ها تبیین گام دوم انقلاب خواهد بود.

وی همچنین به واگذار کردن کار‌های اجرایی کشور به نسل جوان تاکید کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: