* تداوم روند صعودی بورس تهران
پ
کد خبر : ۱۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ -17 August 2019
شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۴ واحدی عدد ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد را ثبت کرد.
به گزارش «آزادی» ، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۴ واحدی عدد ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۶۶۷ واحد افزایش به رقم ۶۸ هزار و ۹۳۹ واحد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۹۰ هزار واحدی باقی ماند و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۲۹ هزار و ۷۰۷ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۸ واحدی به عدد سه هزار و ۴۵۲۶ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۸۸۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۵۹ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های اخابر، بورس و خودرو به ترتیب با ۲۰۹، ۱۹۱ و ۱۰۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های پارس، رمپنا و فولاد به ترتیب با ۲۱۹، ۱۶۷و ۱۵۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، فولاد، ثنوسا و رمپنا پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

امروز در حالی شاهد فضای آرام معاملاتی بورس تهران بودیم که تدپیکس با رشد اندک ۱۴ واحدی رکورد جدید ثبت کرد و عدد ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد را نشان داد. به گفته کارشناسان با وجود فضای مبهم تجارت بین الملل، اما همچنان ظرفیت افزایش قیمت‌های جهانی وجود دارد و شاخص بورس تهران نیز به صعود خود ادامه می‌هد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، تداوم ، بورس ، تهران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: