* دشمن راهی جزو پذیرش شکست در مقابل مردم ایران ندارد
پ
کد خبر : ۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ -17 August 2019
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت مردم پاوه را در ۲۶ مرداد ۵۸ نقطه آغاز اقتدار امروز ملت دانست و گفت: دشمن راهی جزو پذیرش شکست در مقابل مردم ایران نمی‌توانند داشته باشد.
به گزارش«آزادی» ، سردار غلام‌رضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز حماسه شکست حصر پاوه، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی جهان اسلام بود و رقه امید را دربین ملت‌های مسلمان برای خارج شدن از زیر یوغ و سلطه حکومت‌های وابسته که قرن‌های متمادی مانع پیشرفت و سعادت مسلمانان شده بودند، ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ در دنیا و به‌ویژه در جهان اسلام محسوب می‌شود که به واسطه آن دنیای استکباری شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی به آن دلیل که منافع، اهداف و سیاست‌هایشان زیر سایه پیروزی انقلاب اسلامی به‌خطر افتاده بود به میدان آمدند و از استعداد‌ها و توانایی‌های خود برای متوقف ساختن جمهوری اسلامی بهره بگیرند.

وی گفت: با نگاه به نحوه برخورد غرب در طول قرون گذشته شاهد هستیم دولت‌های اورپایی و آمریکا با روش‌های استعمارگرایانه، سلطه‌جویانه و خصمانه با ملت‌های مسلمان برخورد کرده‌اند.

سلیمانی پیروزی انقلاب اسلامی را پایان یافتن مداخلات و غارتگری و استثمار ملت‌های مسلمان دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از انقلاب یک جبهه بزرگ در مقابل انقلاب و مردم ایران ایجاد کردند.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه بزرگ مردادماه ۵۸، ادامه داد: باید از زوایای مختلف این حادثه بزرگ را در کانون توجه قرار دهیم.

سلیمانی افزود: حادثه شکستن حصر پاوه به وسعت جهان اسلام است که نقطه عظیم انتقال فرهنگ مقاومت ایثارگری و فداکاری محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سه ضلع فرمان حضرت امام (ره)، مردم و مدافعان، حادثه‌ای را رقم زدند که جهان اسلام با تاسی از این حادثه، جبهه بزرگ مقاومت و سلسله پیروزی‌ها را رقم بزند.

وی ادامه داد: مقاومت ۲۶ مردادماه پاوه به فرماندهی شهید چمران و مدافعان و حضور مردم فداکار و فرمان تاریخی امام رقم خورد و صفحه‌ای بزرگ در تاریخ معاصر انقلاب شد، و این صحفه همچنان ادامه دارد و در تاریخ جهان اسلام بسته نخواهد شد و باز تداوم دارد.

سلیمانی مقاومت مردم پاوه را در ۲۶ مرداد ۵۸ نقطه آغاز اقتدار امروز ما دانست و گفت: این مقاومت دستاورد‌های بسیاری را داشته است و اگر آن روز این ایستادگی رقم نمی‌خورد معلوم نبود امروز در چه جایگاهی بودیم.

وی افزود: مردم پاوه یک جبهه اقتداری را در مقابل دشمن شکل دادند و اگر ما سخن می‌گوئیم باید این را در نظر داشته باشیم که این جبهه باز پیروزی‌هایی را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه دشمن راهی جزو پذیرش شکست را در مقابل مردم ایران نمی‌توانند داشته باشد، گفت: امروز پاوه خوب می‌درخشد و دشمنان این مردم خار و ذلیل شده‌اند و فرهنگ مقاومت مردم پاوه در سراسر منطقه منتشر شده است و دشمنان در مقابل جبهه مقاومت دچار شکست شده‌اند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، دشمن ، شکست ، مردم ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: