* وعده های مهاجم جدیپرسپولیس
پ
کد خبر : ۱۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ -16 August 2019
مهاجم برزیلی تازه به توافق رسیده سرخپوشان گفت: بازیکن بعدی پرسپولیس هستم که برای هواداران و این تیم گل‌های زیادی به ثمر خواهم رساند.
به گزارش «آزادی» «جونیور براندائو» مهاجم برزیلی برای عقد قرار داد با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است این بازیکن روز یکشنبه (۲۷ مرداد) وارد ایران شود و در صورت موفقیت در آزمایش‌های پزشکی در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گیرد.

وی پیرامون سفر به ایران در پیامی که امروز جمعه برای هواداران پرسپولیس منتشر کرده، گفت: سلام به هواداران پرسپولیس، من این جا هستم تا به شما بگویم که یکشنبه به تهران خواهم آمد و بازیکن بازیکن بعدی پرسپولیس، من هستم و برای شما گل‌های زیادی خواهم زد.

مهاجم ۲۴ ساله برزیلی درحالی وعده گل‌های زیاد را برای این تیم پرطرفدار پایتخت داده است که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۹ مه ۲۰۱۹ در ۵۹ مسابقه به میدان رفته است و فقط ۱۵ گل به ثمر رسانده که آمار جالبی برای یک مهاجم محسوب نمی‌شود.

همچنین او که به عضویت تیم لودوگورتس درآمده بود، نتوانست در لیگ بلغارستان عملکرد موفقی ارائه دهد تا به صورت قرضی به تیم گویان برزیل بازگشت او در این تیم هم چهره موفقی در گلزنی از خود نشان نداد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، وعده ، مهاجم ، پرسپولیس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: